Facelift Renaultu Captur měl světovou premiéru v dubnu, pro české novináře uspořádala mluvčí značky Jitka Skaličková prezentaci a první testovací jízdy 26. června na pražské Občanské Plovárně.
Od svého uvedení na trh v roce 2013 se modelu Captur prodalo více než dva miliony kusů v téměř 90 zemích. „Captur je průkopníkem a etalonem ve své kategorii a díky své všestrannosti, modularitě a plně hybridní technologii E-Tech, která se prodává od roku 2020, symbolizuje ducha značky,“ uvedla automobilka.
„Captur útočí na B segment malých aut, které v Evropě tvoří zhruba třetinu prodejů. Když před 11 lety nastupoval do pelotonu B SUV v Česku, měl jen dva konkurenty. V současnosti nabízí malá městská SUV prakticky všechny vekoobjemové značky,“ připomněl produktový manažer importu.
Hybridní verze E-Tech
Letošní verze Capturu bude najíždět k dealerům Renaultu během léta také jako E-Tech full hybrid, tedy vůz poháněný benzínovým čtyřválcem 1,6 výkonově spojeným se dvěma elektromotory. Hlavní elektromotor pohání kola, druhý menší generátor slouží ke statování motoru a pomáhá synchronizovat převody.
„Zákazníci můžou počítat až s 1000 kilometry dojezdu, integrovaným infotainmentem na bázi Androidu,“ upřesnili manažeři značky.
Vůz nabídne tři výbavové stupně, import podpoří prodeje reklamní TV kampaní, kterou spustí po prázdninách.
Erich Handl, Občanská plovárna